onsdag 18 november 2009

Tapetval??

Idag har jag kört mitt första pass efter jag blivit hyfsat frisk, core blev det med Malin. Gick ganska bra, lite jobbigt när man känner att man behöver hosta ibland och det blir lite svårt att göra när man har micken! Inte helt ok att göra alla deltagare döva, haha! Så tack Malin för att du hjälpte mig med tre låtar idag, det behövdes!

Efter jobbet idag åkte jag till Colorama för att kolla lite på tapeter till sovrummet. Det är hur svårt som helst att hitta något som man vill ha!! Färgmässigt lutar det iaf åt rött eller lila i en fondvägg bakom sängen och resten av väggarna i någon neutral färg... Dom tapeterna jag tyckte var fina kostade dock mellan 699:- och 1500:- rullen vilket jag tycker är aningen för mycket för ett sovrum i en lägenhet...hmmm, det blir till att fundera vidare!

Nu är det dags att hoppa in i duschen och sen kanske kolla in något avsnitt av True Blood. Har blivit helt beroende av den serien!!!



2 kommentarer: