tisdag 26 januari 2010

Det stinker målarfärg!

Har äntligen tagit tag i min lägenhet igen, har börjat måla lite runt fönsterna för att kunna tapetsera.. Har haft tapeterna till sovrummet i säkert två månader, men har inte haft ork att börja med det.. Men nu jäklar!!! Har för lite tid nu egentligen men är trött på att min lägenhet är halvfärdig!
Idag kom jag hem från jobbet vid 20:30 efter att ha haft en APT, satte igång att måla direkt, så nu är det bara en målning kvar...

Idag hade vi match, men eftersom jag jobbade så länge så missade jag den. Vinst blev det återigen, denna gång med 30-19 mot Kärra. GÖTT JOBBAT TJEJER!!!

Nu är det dags att stupa i säng och ladda om för en ny arbetsdag...snart är det helg och Nike-konventet!! Tjohoooo :)

God natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar