fredag 15 januari 2010

Fredag

En lugn o fin helg är precis vad jag har tänkt mig!

Idag har jag vartit på konferens på Bohusgården i Uddevalla...jag hatar att sitta still och lyssna, speciellt när det gäller budget och sånt som jag måste hänga med på. Men trots det var det faktiskt en intressant dag!
Sen var det en helt sjuk plockbuffé som man kunde gå till under pauserna. Frukt i massor, en glassbox där det bara var att ta glass när man ville, ett ställ med lösgodis som det bara var att plocka av! Sånt är livsfarligt att ha i min närhet!!! Mådde nästan dåligt när jag satt i bilen på väg hem...

Ikväll var Helena, Karin och Karin hemma hos mig och vi käkade thaimat och planerade inför våran Thailandsresa. Längtar såååå!
Kom inte rikigt ihåg hur vi bestämde, men kommer börja med flyg till Bankok och sen fortsätter ner och ska åka till båda sidor av Thailand, Koh Samui och Krabi. Åker runt lite till olika öar och sen avslutar vi med några nätter i Bankok innan det är dags att flyga hem igen. Känner på mig att det kommer bli en riktig kanonresa!!!!

Morgondagen börjar med FYS-utbildning på Sportlife så det blir att gå och lägga mig i tid idag så jag orkar med det.....känner mig inte jättemotiverad till det just nu, men det blir nog bra...
På kvällen blir det en massa mys med fint sällskap!!! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar