onsdag 13 januari 2010

Oj oj oj....

...hur ska man hinna med allt man vill???

Just nu är mitt liv så fullbokat så jag knappt hinner andas. Kul tycker jag iof eftersom jag är en ganska rastlös person, blir tokig om jag inte har nåt att göra. Men ibland räcker bara tiden inte till!

Mitt nya jobb har gjort att mycket tid försvinner, längre dagar och längre restid till och från jobbet. Förut kom jag hem runt tre på dagarna och då hade jag gott om tid innan det var dags för träning. Nu kör jag som en tok från Uddevalla för att hinna till mina pass och träning och är inte hemma förän sent på kvällen...

Finns massor att göra här hemma, men det hinns inte med just nu! Fast det e klart, jag har valt det själv, måste ju inte vara uppbokad 6 till 7 dagar i veckan..

Denna veckan har sett  och kommer se ut såhär:

Måndag: Body-Pump
Tisdag: Handboll
Onsdag: Core
Torsdag: RPM för KHK och handboll
Fredag: RPM och sen kommer Thailands-tjejerna hem till mig
Lördag: FYS-utbildning
Söndag: Match och sen bio med Helena

+ MASSOR av jobb hela veckan


MEN, jag har valt det själv och trots att jag blir trött ibland så trivs jag något enormt med det!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar