fredag 29 januari 2010

Borde kanske sova??

Men det är så sjukt tråkigt! Skönt iof, men det finns så mycket annat man kan göra....

Imorgon är jag ledig och då beger vi oss till Stockholm och Nike-konventet, jag och Tesse. Kommer bli så kul! Massor av träning, göra slut på MYCKET pengar i Nike-shoppen, träffa massa folk och bara ha det gött! Vi åker själva upp i min bil så det blir en lite roadtrip på samma gång :)
Längtar!!

Skulle egentligen fixa massor av saker idag när jag kom hem från jobbet, städa lite, vika tvätt och packa för imorgon..men har jag fått något av det gjort? NÄ.
Fick min iPhone idag äntligen så har väl mest grejat med den, lyssnat på musik och bara slappat.
Vi åker inte förän runt ett imorgon så jag har ju tid på mig för sånt tråkigt....ska försöka komma i säng snart, ska upp kl 8 och tvätta...

Godnatt!


Min nya leksak

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar