onsdag 6 januari 2010

IKEA och RPM

Röda dagar är lediga dagar, underbart!!!

Idag har jag och Helena varit på IKEA bland massor av andra människor som tänkte samma sak. Dagar som idag, helgdagar då man ändå inte gör något annat och söndagar är alltid värst! Att jag aldrig lär mig...
Vi fick nästan plöja oss fram i min lilla bil, så mycket snö var det. Plogbilarna kör på högvarv efter nattens snöfall! Det var riktigt längesen det snöade så...
 Skulle egentligen bara köpa en trådback till min gaderob, men otippat så kom jag hem med en hel del till!

Sen var det dags för årets första RPM-pass, som jag pluggade på hela kvällen igår. Var ganska osäker på om jag kunde det idag så jag åkte lite tidigare till gymmet för att köra igenom låtarna.
Passet gick grymt bra med näsan full sal!
Så skönt att komma igång igen, känns verkligen att jag har tappat en hel del. Men de är bara hårdräning som gäller nu fram tills Thailand!!

Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar