söndag 10 januari 2010

Underbara lördag!

Har haft en underbar dag idag!
Började dagen med fika och lite tjejsnack med fina vännerna på Nyfiken. Det var svinkallt där inne men vi trotsade det och värmde oss med lite kaffe, te och choklad istället! Tycker det borde bli en tradition att göra minst en gång i veckan! Så mysigt :)

Senare på eftermiddagen tog jag på mig det varmaste jag kunde hitta hemma, dubbla sockar, långkalsonger, mysbyxor, termobyxor, tre tröjor, jacka, mössa och vantar och knallade hem till Therese. Det är fortfarande svinkallt ute!!
Väl där lagade Therese och Seth middag som vi kalasade på, kanongott! Tack :)
Spelade lite kort, men jag e så dålig förlorare så det pågick inte särskilt länge, ha ha! Det funkar ju inte att byta kortspel efter varje gång jag hade förlorat.... :)
Sen tjötade vi bara och plinkade lite på Therese gitarr som hon äntligen fick tillbaka idag efter att Seth hade skapat en grupp på Facebook...sjukt kul att det var det enda som fungerade för att hon skulle få tillbaka den efter 9 månader!
Maria dök upp lite senare efter att blivit av med en dejt som var helt knäpp...konstig kille det där :/

Nu är det dags för sängen här!

Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar