söndag 17 januari 2010

Huslig? Jag???

Aaaaah, jag e så duktig! Håller på att baka. Bröd och muffins blir det :) Harreguuuud vad huslig jag känner mig, blir förvånad själv... Fick lite inspiration igår så då är det ju bara att haka på det!
Medans jag väntar på att det ska bli klart ligger jag i soffan och kollar på I en annan del av Köping, helt grymt sköna är dom!

I morse var det dags för match igen. Idag blev det vinst med 28-8 mot Önnered, så segersviten håller än!

Sen har jag och Helena varit på bio, Snabba Cash. Har läst boken och tycker som oftast när man gör en film av en bok att boken var bättre. Kan tänka mig att det är svårt att få med allt från en bok i en film, men en film som jag tycker har lyckats med det är Män som hatar kvinnor baserad från boken av Stieg Larsson. En av dom få!!

Nu är det dags för provsmakning av brödet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar