onsdag 19 maj 2010

Badrum

Att det kan vara så svårt att planera ett badrum!

Ska renovera mitt badrum som för närvarande består av apfult grönt badkar, handfat och toalett, bajsbrunt golv och är allmänt fult...

Eftersom avloppen och rören är så dåligt planerade är det skitsvårt att klämma in nya grejer. Vill ha en duschhörna med tvättmaskin och torktumlare brevid istället för badkar, men det blir trångt!
Finns ett onödigt utrymme mellan toan och väggen, hade toan bara varit närmare väggen hade det varit hur lätt som helst att få det bra..men flytta ett avlopp har jag inte lust att lägga massa pengar på...
Gaaaaad va trött jag blir!

Tror jag får kolla med pappa lite hur jag skulle kunna göra...tur att pappa kan allt :)

Visst e det snyggt?? :D

1 kommentar:

  1. Jag diggar de gröna! På riktigt! Har för mig att du hade ett söndrigt handfat... ocg de e ju synd. Jag är hundra på att du hade fått en peng för ett komplett "badrum" i mintgrönt! Retro e inne ju!

    SvaraRadera