måndag 24 maj 2010

Underbara helg, underbara sooooool!!!


Måndag måndag...

Helgen är över med allt vad den brukar innehålla...

I fredags var det AW i Uddevalla, sjukt kul att träffa alla arbetskompisar annat än på arbetet! Sen att det slutade med att vi drack Bacardi rakt ur flaskan och att jag inte kom hem som jag hade tänkt mig förvånar mig ju inte ett dugg...

Bra start blev det på lördagen med fika på Nyfiken i solen, underbart!!!
Sen var det bara att gå på lördagens partaj igen, först 30-årsfest i Tuve för Annica o Adde, riktigt kul att träffa alla gamla kompisar igen! Taxi vidare mot Kungälv och först Malt och vidare till Krogen.

Att jag aldrig kan ta det lite lungt!! :) Men man måste ju passa på att leva medans man kan!

Söndagen var det fortafarende underbart väder. Det blev fika på Nyfiken med Helena, Angela och Maria och sen grillade jag, Helena och Maria vid älven.. SOMMAR!!! :)

Började lungt o fint på Harrys..

Så här glada är man när man har druckit Bacardi ur flaskan :)

Skön söndag med sköna brudar på Nyfiken!



Ingen mera sprit, tror den tog slut i helgen!

Helena försöker tända grillen, inte helt lätt!

Maria göttar sig i solen o grillar korv :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar