söndag 2 maj 2010

Jag älskar!!!!

Jag älskar mitt liv just nu!! Älskar mina underbara vänner, min familj, våren och sommaren som är på väg, älskar det mesta just nu :)

Jag vet att jag om några år kommer se tillbaka på denna tiden som den bästa i mitt liv. Alla roliga saker som händer, galna saker!

Helgen har varit kanon :)

Fredagen började med förfest hos Therese innan vi tog en taxi till Hatten. Jag o Therese hade bestämt oss för en spritfylla, vilket verkligen blev värd namnet... Fullt ös på Hatten tills det stängde, då jag kom på den briljanta idén att jag och Therese skulle till Malt o Humle o ta en drink, sjukt nödvändigt!
Vaknade redan kl halv 9 på morgonen hemma hos Therese och höll på att dö av skratt när jag läste vad vi hade skrivit på FB på natten, och alla kommentarer!! Spritfylla is da shit!

Lördagen började med en pizza på Melis innan det var dags att bota bakfyllan med öl och mojitos på Malt o Humle redan kl fyra..
Sen efter mycket om o men åkte jag, Therese, Rebecka och Steffanie till Stenungsbaden och röjde hela kvällen... Oj oj...

Idag har jag varit aningens sliten, förstår inte varför?? Började dagen med frukost med Therese och Rebecka, sen åkte jag till pappa för att fixa min bil och avslutade kvällen med grillning hos Steff o Wibbe.

Nu blir det sängen för mig, ny vecka och nya utmaningar väntar!

Fjortiskortet...

Qvinnor på väg till Hatten

Fiinisar!

På det igen, dag två. Malt O Humle

Nästan hela förfestgänget innan Stenungsbaden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar