torsdag 6 maj 2010

Piggare!

Torsdag morgon och jag är uppe tidigt trots att jag är hemma. Känner mig mycket piggare idag och tror inte jag har någon feber, tjohoooo!

Imorgon blir det nog jobb, det behövs verkligen eftersom jag har massor att göra där som ligger och väntar på mig i en fin liten hög. På måndag väntar den stora prövningen, då lär vi märka om den stora omorganisationen går åt helvete eller inte.. Det lär ju bli en hel del att göra och långa arbetsdagar ett tag framöver, men förhoppningsvis blir det bra tillslut! Ska ändå bli spännande :)

På lördag vankas det inflyttningsfest hos Therese och Seth, ska bli grymt skoj!

Försäljaren från bilfirman ringde igår och nästa onsdag ska jag hämta min splirrans nya bil! Åååh,vad jag längtar att få gasa omkring i den lilla fina :)

Så nu känns allt bara på topp, kan nästan inte bli bättre!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar