söndag 30 maj 2010

Sex and the city 2

Kom hem för en liten stund sedan, har varit med Helena på Bergakungen och kollat på Sex and the city 2.
 Man får säga vad man vill om den, kritikerna dissar den, men jag älskar Sex and the city!
En helt ok film, tycker dock att första filmen var bättre, men skönt att sitta på en bio när man är trött o bakis efter helgen och bara koppla bort allt och skratta lite emellanåt.



Annars har helgen varit fullspäckad som vanligt. På fredagen var jag och Rebecka på Cat Club på Hatten, sen blev det tydligen efterfest hos mig..
Efter inte alltför många sovtimmar åkte jag in till Slottskogen där det var Postmilen. Sprang inte en mil, hade jag aldrig fixat, utan jag, T2, Daniel och Sandra bestämde oss för att gå 5 km istället. Sista två kilometerna sprang vi faktiskt trots att jag trodde jag skulle dö, ha ha!
Sen på kvällen var det middag och fest på Svenska Mässan, var bara kvar till kl 23 och åkte sen till Kungälv och mötte upp Helena på Malt...

Imorse var det upp tidigt igen, var på RPM-kvartal på Sportlife Lindholmen...

Så det har inte varit överdrivet mycket sömn denna helgen heller... Men varför sova när det finns roligare saker att göra?? :)

Nu är Rebecka och Therese i Alanya och göttar sig, dom åkte i lördags och ska vara där en vecka.. Hade varit sjukt skönt att hänga med, men har för mycket på jobbet just nu... Men nästa gång!

Tror jag ska hoppa i säng strax, ska vara på jobbet kl 6:15 imorgon...PHU!!

GODNATT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar