söndag 16 maj 2010

Sportlifefest

Igår var det Sportlifefest på Fars Hatt, med instruktörer, medlemmar och en hel del människor till! Fullt ös måste jag säga!

Dagen började med att alla instruktörer samlades vid busstationen och hade en poängpromenad mot Sportlife Centrum, där fortsatte det med dodgeball och avslutades med lite Zumba. Självklart hade vi den sedvanliga "sportdrycken" med :)

Nästa stopp blev hos Therese och Seth där vi fixade iordning oss och fyllde på alkoholhalten innan vi tog en taxi till Fars Hatt. Buffé, alkohol, dans och en hel del skratt blev det resten av kvällen innan det blev taxi hem. Väl hemma hade jag inga nycklar med mig, klantarsle! Dom låg kvar hos Therese och Seth så det var bara att vandra tillbaka, hämta nycklarna och ta en taxi hem igen... Nödvändigt!! Så är det när man inte har huvudet med sig ;)

Idag har jag inte gjort speciellt mycket, mest legat hemma i soffan och latat mig, förutom ett litet Melis-besök med Helena, Angela och Leo.

Nu är det dags för sängen, ska vara på jobbet redan kl 6:20 imorgon och sen är det dags för första BodyPump passet på två veckor, aj aj.... Ser inte fram emot enorm träningsvärk resten av veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar