onsdag 1 september 2010

Färgar håret och funderar på Kickboxning

Sitter här med färg i håret och funderar på att börja träna kickboxning. Har haft dom funderingarna ganska länge men har inte riktigt haft tid att ta tag i det. Men nu när jag har bestämt mig för att lägga ner handbollsträningarna så finns det ju helt plötsligt tid!

Det har väl ganska länge funnits i mina tankar att det hade varit kul med någon sorts kampsport, men det är nog sedan min gamla chef började tjata på mig om att hänga med honom på en kickboxträning som det började dra i mig ordentligt. Blev dock aldrig att jag följde med honom på någon träning, tyvärr.

Nu har jag kollat upp lite vilka ställen som skulle passa bäst för att få in de dagar och tider jag kan träna det, det lutar åt ett nyöppnat ställe på Backaplan, House Of Champions.

Allt beror såklart om jag får med mig Therese, vill ju inte börja själv :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar