måndag 27 september 2010

Handboll igen?

Jepp tydligen....
Tränaren ringde idag och frågade när jag hade tänkt att komma på träningen, har liksom inte hört av mig och inte tränat sen i somras. Har tänkt massor av gånger att ringa honom och säga att jag inte riktigt känner att jag vill boka upp mig på mer i veckan än vad jag har, men det har inte riktigt blivit så, han hann helt enkelt först!
Sa som det var att jag inte vill boka upp mig med två eller tre träningar i veckan, dagarna och tiden finns typ inte. Men han ville att jag skulle spela i b-laget, behöver inte träna eller så, så det kan vara kul! Ska iallafall vara med de matcher jag kan, saknar trots allt handbollen....
Så på torsdag är det match! Får väl se hur det går för mig, har inte hållt i en handboll sen innan sommaren, men får väl helt enkelt hoppas att det sitter :)
Sen har jag ju kickboxningen, det krockar ju när den träningen är på söndagar kl 14, ofta samtidigt som matcher... Men får väl dubbla när det går!

Känns så grymt skönt att vara igång med träningen igen, känns som om jag börjar komma tillbaka där jag var innan sommaren. På god väg iallafall :) Idag var det Body Attack på schemat och imorgon är det S-Core release med Therese i Nödinge.

Nu ska jag försöka plugga lite koreografi innan det är dags för sängen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar