lördag 25 september 2010

Traderanörd

Tror att jag har blivit en Traderanörd...

Det började med att när jag först hörde talas om Tradera för några år sen inte fattade varför folk höll på med sånt, sälja och köpa massa gammal skit! Vem vill det??
Efter ett tag insåg jag att det faktiskt finns en hel del fina grejer att köpa till fyndpriser, så jag började kolla runt lite och köpte lite kläder och sånt.

Nu var det ett tag sen jag köpte något genom Tradera, men har insett nöjet med att sälja!
Jag har ju mängder med saker som bara ligger och skräpar och tar plats så varför inte sälja det? Finns kläder och skor i min garderob som jag har köpt och inte ens använt en enda gång, kläder som är fina som jag har tröttnat på och lite annat.

Nu blir jag nästan manisk, går runt i lägenheten och letar efter sånt som jag kan lägga ut på Tradera, det blir nästan som ett beroende... Kommer väl sluta med att jag har varken kläder, skor eller inredning kvar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar