fredag 10 september 2010

Fredag igen!

Känner mig lite bättre idag, eller inbillar mig det iallafall! :)

Ska snart iväg till vårdcentralen och ta prover, sen tänkte jag åka till lägenheten och kolla lite. Det behövs städas och fixas där, får se om jag har någon ork till det. Ska iallafall försöka tvätta lite, har knappt några kläder kvar, jag har ju inte tvättat på evigheter! Ska bli så skönt när badrummet är helt klart och jag kan tvätta i lägenheten istället...

När jag kollade igenom mina papper förut upptäckte jag att det är städdagar i våran förening och den första dagen är imorgon. Måste verkligen vara med denna gången, fuskade ju vid den förra. Hoppas bara jag är pigg o frisk, det börjar redan klockan 9.

Så nu blir det till att käka friskpiller och hålla tummarna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar