lördag 18 september 2010

Lördag 12:02

Ligger i soffan och borde plugga koreografi... S-core på tisdag, Body-Pump på onsdag och RPM på fredag, så det finns att göra! Men känner jag mig själv rätt så blir det väl att jag pluggar som en galning dagen innan istället, typiskt mig!

Igår var vi hos Maria och käkade tacos och drack lite vin, mysigt!
Sen skulle vi gå ut en sväng i Kungälv, hade varit till och från hela dagen om jag orkade gå ut eller inte men tänkte att det kan väl vara kul att gå ut en liten sväng iaf. Först tänkte vi gå till Krogen och såg när vi kom dit att det var 30+, kollade in genom rutorna och såg ett gäng tanter skaka rumpa på dansgolvet, så dit in hade vi ingen lust att gå. På väg mot Malt mötte vi några som sa att det var helt dött på folk där så då fanns det bara Tre Kockar kvar. Hade absolut ingen lust för kockarna, så jag tog min cykel och åkte hem. Vad räknar man med en fredag i Kungälv helgen innan löning?? :)

Måste säga att det var sjukt skönt att vakna imorse hyfsat utvilad istället!

Hade tänkt att träna idag, men för en gångs skull tog jag mitt förnuft till fånga och lät bli. Efter sommaren har jag inte riktigt kommit igång med träningen. Resan, jobbet och mina underbara febertoppar har satt stopp för mig så nu när jag äntligen känner att jag är på väg upp igen kanske jag ska ta det i rätt takt och inte köra en rivstart direkt. Har tränat fyra dagar denna veckan och det blir träning imorgon med, så fem dagar får räcka just nu!

Blir en hyfsat lugn helg denna helgen med, laddar för nästa fredag istället, tjohooooooo!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar