lördag 18 september 2010

Lördag och partaj?? Nääää...

Har haft en skön lördagskväll hemma helt själv! Har bara varit utanför dörren två gånger idag, en snabb tur till Skafferiet och handlat lite nödvändigheter, en tur till bankomaten för att ta ut pengar till elektrikern och sen dess har jag inte varit utanför min dörr. En lugn och skön lördag vill säga.

Måste säga att det började rycka lite i partytarmen under kvällen när grannen mitt emot mig i uppgången har VÄRLDENS fest! Hög musik o en massa folk... Men samtidigt är det ju sjukt skönt att vakna upp och inte vara bakis, inte sabba en hel dag för att man inte orkar göra nåt vettigt alls. Börjar jag bli gammal?? Nä, tror inte det...vänta bara en vecka..eller några dagar..så börjar det nog rycka igen ;)

Så nu hoppar jag i sängen med min dator och ska kolla på ett avsnitt True Blood innan jag somnar :)

ME LIKE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar