tisdag 25 december 2012

Juldagen

Idag har vi inte gjort mycket alls. Efter kvällen igår med massa drinkar i alla former var vi rätt så sega.. Träffade världens roligaste bartender igår på Coco Bar, han blandade drinkar hejvilt! Superstarka, brinnande och allt möjligt :)
Vi låg vid poolen idag, det var mulet så klantskallen jag glömde att smörja in mig, eller gjorde det försent, så nu ser jag ut som en julegris :( Bara för jag har varit sååå stolt över att ha klarat mig från att bränna mig så har jag ju såklart gjort det nu, buhuuuu!!!
Kom precis hem från att ha varit ute och ätit, nu ligger vi i sängen och bara slappar.. Imorgon blir det nya tag!

Här är lite bilder från igår














1 kommentar:

  1. Härligt ni verkar ha det!!! :) njut allt vad ni kan för här är det bara grått å blött!! :)
    Saknar daj !

    SvaraRadera