måndag 1 februari 2010

Rock Victorious

Då var man tillbaks igen efter en kanonhelg i Stockholm! Fullt av träning, inspiration, glada o goa människor, grymma shower, snygga kläder och massa massa mer.. Nike konventet är det bästa på året när det gäller träning! Får inte missas!! Det bästa är nästan alla kläder man kan shoppa :)

Jag och Therese åkte upp på fredagen i min lilla röda bil, lyssnade på musik och sjöng med höööögt! :)
Vi och Karin bodde i ett hus med ett par bekanta till Karin ca 10 minuter utanför centrala Stockholm.

I lördags började vi med att gå igenom hela Nike-shoppen och fick handlat alldeles för mycket kläder och sen testade vi på dans-step som första pass. Ett svårt pass tyckte jag, men försökte hänga med så gott det gick. Efter det var det dags för Body-Combat, grymt kul! Sista passet för dagen blev Yoga med Madonnas PT, trodde inte en människa kunde böja och bända på sin kropp så mycket i alla olika ställningar, men tydligen funkade det för han, värre var de med mig...ha ha!

Någon utgång blev det inte på lördagen, vi var alldeles för trötta och hungriga för det. Så istället blev det en pizza och en hel del glas vin och jag o Therese hoppade ner i badkaret och blev kvar där i tre timmar! Såg verkligen ut som russin efter det, ha ha!

Söndagen var vi lite trötta så det blev bara ett pass, den nya Body-Pumpen. Tyckte att det var ett bra pass men vissa av låtarna är en aning uttjatade! På vägen hem åkte Karin och Louise med i bilen, det blev trångt men gick bra.

Supermysig helg måste jag säga!

Men nu är man tillbaks till verkligeheten igen, och efter ca 3 timmar sömn inatt så sitter jag här på jobbet och försöker hålla mig vaken....

Kommer med lite mer bilder från helgen senare, nu måste jag jobba lite!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar