måndag 15 februari 2010

Äntligen igång igen!

Måndag är alltid en bra dag att starta om, eller hur??

Idag var jag tillbaks på jobbet igen, det var faktiskt skönt! Jobbade för fullt hela dagen och blev klar med schemaläggningen för mars, flera dagar tidigare än deadline...

Efter jobbet var det att åka direkt till Sportlife för att ha mitt Body-Pump pass, så skönt att komma igång igen! Hämtade upp Helena på vägen och med på passet, (förutom alla andra deltagare) var Anna, Therese och Seth. Kul! Kände väl iof att jag inte gav allt, det var verkligen svårt att fokusera och leverera när min syn inte är helt ok. Sen märks det ju att jag inte tränat Body-Pump på två veckor, sjukt tungt idag och ojoj vad mina ben skakade, ha ha! Åh gaaad vad ont jag kommer ha imorgon!!
Känns ju skönt att jag har 4 pass, handbollsträning och match kvar denna veckan...NOT! :P

Förresten, när jag var på väg hem idag, var det en idiot som backade på mig på en parkering! Jag tutade på gubbjäveln tills jag hörde ett knak i min bil och han stannade, och sen körde han bara iväg!!
Förbannad som jag blev körde jag efter gubben allt jag kunde tills han kom undan och adrenalin till topp gjorde att jag naturligtvis glömde ta hans registreringsnummer...FAN! Han skulle bara få!!
Som tur var blev det inget på min bil, men jag kunde ju alltid satt dit han för smitning.....

Nu blir det slappartid framför tv:n! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar