söndag 21 februari 2010

Tokig kväll!

Tjolahopp så var det söndag igen!
Igår hade vi en helt sjuk kväll, en fylla värd namnet....
Började hemma hos mig, jag och Helena, tog ett par drinkar innan vi gick vidare till Steffs salong på Västra Gatan för lite förfest med Qvinnorna!
Sen bar det av till Stigs Center där The Shylips hade sin sista spelning och förband var Autophobium. Hade riktigt kul hela kvällen, men jag har lite luckor från kvällen där jag tydligen inte bar mig riktigt ok åt... Tyvärr är det väl sånt som kan hända men jag hoppas att det är ok nu!
Det var iaf riktigt kul att träffa gamla vänner som jag inte har sett på länge, massor av folk som jag känner var där!
En riktig karatefylla blev det som sagt för mig och Helena så det blev till att åka hem istället för att göra Avenyn som vi hade tänkt, haha....det blir aldrig som man har tänkt sig, så är det bara!

Idag har det varit mest slappt hela dagen, men är faktiskt inte bakis det minsta, vilket jag borde ha blivit efter en sån kväll..
Var hemma hos Helena en sväng förut och åt kladdkaka med grädde, mums! Tack! :)

Imorgon är det dags för jobb igen, sen bär det av till Mattias och den fina nålen som ska hacka i min kropp igen :)

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar