torsdag 11 februari 2010

Hundhår i tvättstugan

Nu har det gått tre dagar sen jag gjorde min laseroperation med ögonen och först nu börjar jag se någorlunda.. Dom två första dagarna var verkligen hemska!! Gjorde jätteont i ögonen och kunde knappt ha dom öppna. Så det var bara att försöka sova bort den tiden, som tur var fick jag sömntabletter :)

Men igår var jag på återbesök och blev av med "bandagelinserna" och genast blev allt mycket bättre! Synen kommer väl stegvis bli bättre och tillslut kommer jag förhoppningsvis se perfekt igen! Kommer vara hemma från jobbet veckan ut, finns inte så mycket för mig att göra när jag inte kan sitta framför en dator någon längre tid, så hoppas att det blir bättre över helgen så jag kan jobba på måndag.

Igår var jag hemma hos Angela en stund på kvällen och vi firade Seth som fyllde år, det var trevligt! Käkade marängsviss och tjötade lite :)

Idag är jag hundvakt åt bästaste Ronja. Vi har varit ute och busat i Fontin i två timmar, så nu är jag helt slut!!
Blev just utskälld av en granne också, kärringen påstår att jag har haft Ronja i tvättstugan, vilket jag aldrig skulle ha! Hon sa att hon hade fått hundhår i sin tvätt...öööh och jo, Ronja är ju verkligen den enda hunden i detta huset.. Ronja bor ju inte här!! Hon har inte ens varit här på en och en halv månad...
Då säger kärringen att en annan granne också hade sett hundhår i tvättstugan, konstigt när gubben själv har hund. Det kan inte vara så att det är hans egna hunds hår??? Trött man blir!!


Ronja letar efter "Kissen" i snön

Lite snö på nosen blir det när man busar!!

Fin dag i Fontin :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar