tisdag 23 februari 2010

Varning för ras

Tjolahopp!!

Idag blev handbollsträningen inställd pga att det liggar massa snö på taket till hallen som måste skottas bort. Senaste tiden har det rasat in en massa tak och skett en hel del olyckor med det så det är väl på tiden att det tas på allvar! Imorgon ska det dock vara färdigt så på torsdag blir det B-lagsmatch för mig, ska bli rikitgt kul att spela med B-laget!

Idag har det varit en riktig slappardag för mig. Efter jobbet var jag hos frisören och sen har jag bara varit hemma och haft det gott :)

På tal om rasrisk så är det massa snö som hänger ut från taket precis över portuppgången här hemma. Sitter stora skyltar utanför där dom varnar för det, men vad hjälper att man är beredd om man skulle få allt det över sig?? Livrädd varje gång jag går under där, med min otur så kommer den säkert rasa ner över mig när jag går ut någon dag....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar