onsdag 3 februari 2010

Klart för tapetsering!

Sedär ja! Då var det nästan färdigfixat för tapetsering i mitt sovrum, äntligen har jag fått tummen ur! På lördag kommer pappa hit o tapetserar och fixar lite annat, ska bli så skönt att få ordning på det :) Köpte lister igår till köket och en "gardin" till det lilla köksfönstret som jag tänkte få ordning på till helgen.
Var på Ikea en sväng igår med och köpte lampor till min garderob.

Sjukt trött är jag på snön som vägrar försvinna, det kommer bara mer o mer hela tiden!! Jag vill ju ha sommar nuuuuu :)

På fredag kanske det blir utgång, men jag har inte bestämt mig ännu. Egentligen har jag varken råd eller tid, borde vara hemma och få ordning på allt jag vill ha klart i lägenheten. Men samtidigt är det ju alltid kul att komma ut och ha kul med sina vänner....Hmmm, svårt beslut! Får fundera tills på fredag så får jag se om det blir en hemmakväll eller en tripp till Hatten...

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar