lördag 13 februari 2010

Herbalife och Melodifestival

Ligger här på mage i soffan och är trött som tusan!
Maria och Helena har varit här och vi har kollat på Melodifestivalen. Rena skiten som vanligt, minns inte ens vem som gick vidare, haha!! Men det är alltid trevligt att vara med goa vänner och snacka lite om allt och alla!! :)

Idag fick jag lite inspiration av Anna att kolla hur min Herbalife-tid har gått.
Började ju i början på december och då gjorde jag en mätning och vägning för att se om det blir några resultat.
När jag började med det var ju inte mina mål att gå ner i vikt eller så eftersom jag inte behöver det. Mitt mål var att bli lite piggare och känna att jag får i mig allt som jag behöver och jag har bytt ut två mål per dag mot Herbalife och inte ändrat något i min livsstil för övrigt, har däremot kanske ätit ännu mer "skit" och gjort och ätit precis det jag vill.
Resultatet blev iallafall måttmässigt samma på midjan, 1 cm mer på armen, 1 cm mindre på lår och 4 cm mindre på rumpan. Ett resultat jag ändå känner mig nöjd med!
Eftersom jag som sagt inte hade mål med att gå ner i vikt så är jag ju glad att det har omfördelats lite, där jag har att "ta av" är rumpa och lår.
Nu väntar bara en vägning så fort Anna har fått hem sin våg! Spännande!

Nu ska jag sova gott i sängen, godnatt!

Bra skit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar