torsdag 15 april 2010

Glad

Det är torsdag kväll och jag känner mig GLAD!!!
Våren är här och solen skiner, det börjar bli varmt ute och allt känns bara bra!

Har varit på gymmet och tränat box med Jasmine. Det var läääängesen jag gjorde det så kommer väl få grym träningsvärk imorgon och övermorgon och...resten av veckan...

Imorgon är det alltså fredag och helgen är tillbaks :)
RPM 90 minuter står på schemat imorgon tillsammans med Jimmy, Michaela, Johan, Mats och Tomas i stora salen, kommer bli grymt kul! Hoppas på fullt pass med massor av taggade deltagare och 6 taggade instruktörer på scen. Galet jobbigt med 90 minuter, ha ha!

I helgen vet jag inte riktigt vad som händer, kanske går på en fest i Kode men har inte riktigt bestämt mig än. Ska spela B-lags match både på lördag och söndag, dom sista i serien nu. Har ju inte tränat handboll sen jag åkte till Thailand så vet inte hur det kommer sluta! Tur att det bara är B-laget :)

Borde ta det lungt i helgen, men jag vet ju hur det blir...jag och min rastlösa själ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar