fredag 2 april 2010

Hemma igen!

Då var tre veckor i paradiset avklarad. Tre veckor som jag har längtat så länge efter har gått så fort!

Har lite blandade känslor av att komma hem, ena sidan av mig ville hem och träffa alla som man har saknat, slippa gå runt o svettas hela tiden medans andra sidan ville man bara vara kvar, gå runt i sina flip-flop o bara ha det gött!

Idag har det varit fullt upp hela dagen. Planet landade 08:10 imorse och det tog ett litet tag innan vi kom iväg eftersom Helenas, Karins och Karins bagage hade fastnat i Helsingfors så det var lite pappersgrejer som var tvungna att fixas först. Jag hade turen att va en av dom få på planet som lyckades få mitt bagage!
Väl hemma blev jag ju genast rastlös så jag gick bort till Steffanie och köpte lite grejer som jag behövde och var och hälsade på Therese i hennes och Seths nya lägenhet. Kanonfint har dom redan fått det trots att dom inte ens har bott där en vecka!
Senare kom mamma och pappa med min bil och vi tog en fika innan jag skulle iväg till Therese och Seth och träffa alla goa vänner. Kanonkul att träffa alla igen!

Så nu är jag sååå trött, att ha sovit sammanlagt ca 1 timme på 45 timmar kanske inte är optimalt....

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar