söndag 25 april 2010

Helgen som gått...

Ligger i soffan och funderar på vad som hände i helgen...helt galet!

I fredags var jag och Helena på fest på "Buksvågersgatan". Sen hamnade vi i stan, Helena åkte hem och vi andra skulle till Excet först. Där blev en av killarna inte insläppta för att han hade en liten tatuering på halsen så vi hamnade tillslut på Babar av alla ställen! Men vi hade kul där och kvällen slutade med efterfest där den började.

Igår var det fest för Angela som har fyllt 31 hemma hos henne. Vi hade trevligt och käkade massa god mat o allt som hör till. Själv var jag lite segstartad efter fredagskvällen/natten men det blev det ändringar på senare! Jag, Therese och Rebecka åkte till stan och var på Valand och röjde ordentligt!  Sjukt rolig kväll med massa utmaningar...galet farligt!

Imorse ringde det i telefonen och jag tänkte "vem fan ringer mig så här tidigt på morgonen!!", när jag kollade på klockan var den tio i ett...Sovmorgon?? HAHA!
Drog mig upp ur sängen och tog cykeln till Malt och Humle och mötte upp Therese, Rebecka, Marcus, Angela och Fredrik och satt o tjötade en stund...

Nu blir det inte mycket mer gjort idag...seeeg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar