fredag 2 april 2010

Uttråkad den 1 april kl 01:13

Det är -76 grader utanför, vi åker i 842 km/h, befinner oss 10668 meter över havet och vi åker just nu över Afghanistan. Inte för att det finns något hav i Afghanistan, men men...
Jag har sjukt tråkigt och kan inte sova.. Svensk tid är nu klockan 01:13 och 08:10 är vi framme på Landvetter och landar på svensk mark efter ett flygplansbyte i Helsingfors.
Det är mörkt här och nästan alla sover utom jag, Helena snarkar brevid mig just nu.
Jag har ont i min fot efter pancakespinnen som attackerade mig när jag trampade på den på Khao San Road tidigare idag. Foten har svullnat och det gör ont att röra på tårna, kommer väl få kallbrand och blodförgiftning och tillslut tappa hela foten.
Lyssnar på Winnerbäck och vill vara hemma NU!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar