tisdag 20 april 2010

Spontan lördag, vill ha helg igen!!!!

Borde sova, men hur kul är det??

Det blev en tokig helg, precis som vanligt!

I lördags blev en riktig spontanfylla.. Jag o Helena var bjudna på en fest i Kode, men det är lite jobbigt att ta sig dit och hem så vi struntade i den. Gjorde istället som vi alltid gjorde förut, en tvåmansförfest som man aldrig vet vart den slutar. Maria var också med, så det blev en tremanna, och vi pimplade vin i massor, nästan så att jag och Helena slukade en hel box, ha ha!
Tillslut hamnade vi där vi brukar, på Malt o Humle. Det var mycket folk ute och vi hade riktigt kul!
Det blev en riktigt sen natt och jag tror jag sov ungefär 1½ timme den natten. Upp o hoppa på morgonen(eller hoppa o hoppa, snarare släpade mig upp), slängde på mig matchkläderna och gick bort till Jasmine och åkte till matchen... Utan knappt nån sömn och ingen frukost var det bara att bita ihop och springa så gott som det gick, spelade hela matchen, fattar inte hur jag klarade det egentligen!

Resten av dagen var ett väldigt lungt tempo.... Var hos Therese en stund och på kvällen var jag hos Helena och vi åt kycklingwraps och kesella med bär och digestive till efterrätt. Sååå gott!! Tack fina du!

Nu tror jag att jag måste sova lite, har svårt att komma i säng..fastnar framför msn hela tiden ;-)


GODNATT!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar