måndag 12 april 2010

Har en konstig känsla i kroppen...

Känner mig både glad och ledsen, konstig känsla det där...

Vissa saker gör mig ledsen, besviken och arg. Har gått runt hela dagen och haft den känslan. Men antar att jag bara ska skita i det, låta det vara och inte ödsla energi på det som gör att jag känner så. Lägga vissa saker bakom sig och blicka framåt. Det finns så mycket mer!

Andra saker gör mig riktigt glad och full av energi. Roliga saker som har hänt och roliga saker som är på gång, livet leker! Det är vår, solen skiner och det börjar bli varmt ute, hela sommaren som så småningom kommer med allt vad det hör till. Jag har varenda helg ett tag framåt uppbokade av saker som händer och det gör mig lycklig! Tror det kallas vårkänslor :)

Så nu har jag bestämt mig. Bort med det som gör mig ledsen, tänka på mig själv och alla runtom och det som gör mig lycklig!

Capish!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar