tisdag 27 april 2010

Ibland är jag helt otrolig...

Hur kan man åka hem från jobbet, 7 mil, utan hemnycklar! Inte speciellt kul....
Åkte förbi Torp på väg hem från jobbet idag och köpte en spindelled till min bil som måste bytas. Sen gick jag runt i godan ro och kollade in affärerna, hoppade in i bilen och åkte dom sju milen hem. Väl hemma upptäckte jag att mina nycklar till lägenheten låg kvar i fickan i jackan som jag hade glömt på jobbet!
Ringde Therese som är den enda som har extranycklar till min lägenhet, men självklart så var hon inte hemma.. Tur som var va Helena hemma så jag åkte hem till henne och hände där en stund, MYS!
Var tillslut hemma vid nio, trött, frusen och facerapad! Ha ha!

Måste fixa fler nycklar att lägga här o var, för det känns som om det inte är sista gången jag gör så....

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar