onsdag 20 oktober 2010

16 spelare

Kickboxningen idag var rolig men jag var totalt ofokuserad, tappade guarden flera gånger under sparringen så det blev några slag i ansiktet. Men det blir bara roligare och roligare för varje gång! Nästa omgång är på söndag :)

Tror att jag var lite ofokuserad pga att jag hade bråttom till handbollsmatchen efter. Träningen slutar kl 20 och just kl 20 skulle jag vara i Frölunda och samling inför matchen, går det ihop?? Nääää, inte riktigt...
Smet tio minuter tidigare från kickboxningen, hoppade in i bilen så körde Tobbe till Frölunda och snabbt in till dom andra i laget.
Trodde vi skulle vara ganska dåligt med spelare idag, men när jag kom dit var hela omklädningsrummet fullt! Kände mig ganska gammal när halva laget bestod av 95:or....haha! Tydligen hade Tony räknat fel, så totalt var vi 16 spelare! Tror aldrig jag har varit med om att vi har varit så många. Fick ändå en hel del speltid, men var lite sliten efter träningen. Vi var ett lag idag som inte alls var samspelta så det blev tyvärr förlust.... :(

Så nu är jag hemma och slappar lite i soffan, ska gå och lägga mig strax :)

LEDIG IMORGON!!!! TJOHOOOOOOO!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar