torsdag 7 oktober 2010

FAN FAN FAN

Blir så jäkla förbannad!!!
Naturligtvis var det inget fel på tvättmaskinen, det var några plastbitar som satt innanför där transportbultarna har suttit som man tydligen skulle ta bort. Hur fan ska man veta det när det inte står nån stans alls?? För transportbultarna tog jag ju bort men inte dom där plastbitarna som man inte ens såg!!
2 minuter var dom här och vips så blev jag 937 kr fattigare, KUL!!!!
Tycker det är jäkligt illa att dom inte skriver det tydligt nog att plastbitarna ska bort också, sjukt dåligt!

Men men, min "tur"-vecka forstätter väl..... Utgång på lördag efter Therese fest kan jag ju bara glömma, vilket iof bara är bra när jag ska spela match kl 12 och sen kickboxningsträningen direkt efter det. Men det hade varit roligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar