måndag 4 oktober 2010

Lunch??

Sitter här på jobbet och funderar på om jag ska ta lunch snart, det börjar bli dags.
Är själv här på mitt kontor idag, Daniel är på Irland och Peter är ledig så det är lungt och skönt! Morgonen och dagen har flytit på fint, mycket skratt och fniss hela morgonen efter allt som var i lördags. Minnesluckor som fylldes upp, "påminnelser" om saker som har sagts och gjorts och glömts av, sjukt roligt. Ännu roligare att det inte var jag denna gången, inte jag som måste skämmas för att komma till jobbet på måndag efter en firmafest... Det finns faktiskt gånger då det är en fördel med att vara nykter! Inte likt mig :)

Igår var jag på kickboxningen, känner att det bara blir roligare och roligare! Tränaren tyckte att jag skulle tävla i december, sa till han att han inte kan va klok! Har varit på tre träningar, men han envisades med att han tyckte att min teknik var så bra så att en tävling skulle jag absolut köra... Men NEJ, det händer inte, hahahahaha!!! Om det nu skulle bli nåt sånt nån gång så lär det dröja :)

Ikväll blir det antagligen core och Body-Combat, det lutar åt det. Har iof ont under mina fötter, började blöda igår på kickboxningen igen...tror aldrig dom kommer vänja sig, blir väl att tejpa hela fötterna snart.. Så får se hur det känns i eftermiddag.

Nu tänker jag ta lunch, blir tacos från igår :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar