onsdag 6 oktober 2010

Nödvändigt inlägg??

Ligger i soffan, kom hem för en stund sedan från min onsdags-bodypump. Sjukt skönt att träna, det är verkligen underbart!!! Frida hoppade upp på scen och körde axellåten, den är verkligen tung i detta programmet. Vet inte när det var en så tung axellåt senast. Mamma var med på passet idag, hon är så duktig! Den bästa mamma man kan ha :)

Kollar på Kungarna av Tylösand på tv, fattar inte hur dom orkar hålla på som dom gör. Vet inte ens varför jag ens kollar på det, blir trött och känner mig bara gammal, ha ha... Ibland är det skönt att kolla på något som man inte behöver tänka, hjärndödas tv!

Imorgon är jag ledig, sjuuuuuuuukt skönt!!! Tänkte iof att jag skulle städa o greja lite här hemma och så ska det komma hit nån och kolla på min tvättmaskin som inte har betett sig riktigt som den ska. Finns en del att pyssla med här hemma så jag lär ju inte bli sysslolös....

MEN......


.........SNART ÄR DET HELG!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar