onsdag 13 oktober 2010

Snurr snurr, pust!

NU kan jag slappna av lite...
Har varit en helt fullsmockad dag med ett tempo på 200 typ!
Jobbet snurrade på helt galet, massor att göra från början till slut i ett högt tempo. Var tvungen att gå vid kvart i fyra för att hinna vidare, men kom inte från jobbet förän kvart över fast jag säkert hade behövt vara där ett par timmar till.
Körde som en tok hem och hämtade lappen om ägarbyte av bilen som pappa skulle skriva på, fortsatte vidare mot Nödinge. Självklart var det sjukt segt att komma över jordfallsbron, tror det tog ungefär en halvtimma bara att komma över den, sen var det trögt på 45:an såklart. När jag väl närmade mig Nödinge missade jag att man numera måste köra av första avfarten så jag fick åka ända upp till Nol och vända. JÄVLA VÄGARBETEN!!!
Väl hos mamma o pappa slängde jag in vinterdäcken i bilen samtidigt som pappa fixade pappret och gasade tillbaks till Kungälv. Pappa hann slänga ur sig "varför är du alltid så stressad när du väl är här?" i farten.
Kom precis i tid tills köparna av bilen kom, räknade igenom ett kuvert med pengar jag fick av dom och sen var det "hejdå bilen"! :)
In i lägenheten, byta om till träningskläder och vidare till Sportlife för att köra ett BodyPump-pass.

Så NU ligger jag äntligen i sängen, nyduschad och klar... Hoppas att morgondagen blir något bättre, fast känner jag mig själv rätt så är det tveksamt :) Blir helt enkelt rastlös av när jag har en stund över, vad ska man göra då?? Ha ha...

GODNATT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar