tisdag 4 september 2012

Kickboxning

Idag ska jag på första kickboxningträningen för hösten, ska bli riktigt kul! I söndags var egentligen första men gick inte då min baksmälla inte var snäll mot mig ;)
Känner mig en aningen sliten i kroppen, men ska göra så gott det går. Ska bli kul att träffa alla igen efter sommaren och hoppas alla är kvar och att det kanske till och med har kommit några nya. Så nu sitter jag hemma och käkar lunch, har just kommit hem från skolan. (Fixade tentan btw!!!) Laddar för blåsor under fötterna och kanske några blåmärken, men det är så värt det :)
Min rygg börjar bli riktigt jobbig, fullt av knutar mellan skulderbladen så jag tror att det är dags att ringa Peter och boka en tid för att bli av med dom, Tar emot lite för att det kommer göra så satans ont men det måste göras, blir ju inte bättre av att jag väntar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar