söndag 9 september 2012

Slapparsöndag

Sitter och gör ingenting, strax är det tid att gå till kickboxningen igen. Ska bli kul!! Hoppas bara att mitt spräckta ögonbryn från förra träningen får vara ifred :)

Idag har fram tills kickboxningen drar igång varit riktigt slapp.. Kollade på ett gäng avsnitt av Solsidan från första säsongen, softat i soffan och haft det gött. Blir nog bio ikväll tror jag! Lutar åt Hamilton här i Kungälv, orkar inte åka in till stan så det är skönt att bara gå bort till Trappan istället. Men får se sen hur det blir!

Jag har iallafall fixat en tid hos Peter för att få ordning på min rygg. Han har ganska mycket att göra nu men fick en tid om tre veckor, har jag väntat så länge hittills så kan det nog vänta tre veckor till.
Sen har jag också slängt iväg ett mail till Kattis och Karin om att dra ner på ett pass i veckan på Sportlife, så finns det mer tid till annan träning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar