lördag 8 september 2012

Mys hela helgen, helt underbart!

Såhär långt har helgen i stort sett bestått av mys!!
Igår jobbade jag och sen var jag och hade mitt RPM-pass på Sportlife. Malin var med och efter det duschade vi, köpte mat och godis och åkte hem till henne. Käkade, drack vin och myste hela kvällen. Lyckades inte ta mig hem så jag sov över hos henne :)
På kvällen under vin-drickandet kom vi på den briljanta iden att vi skulle köra ett attack-pass på lördag morgon (varför kommer man alltid på såna idéer på fyllan??)
Så imorse var det bara att kliva upp och åka till gymmet. Trodde på allvar att mina ben skulle lossna från kroppen, gött slitna! Så när passet var över så åkte jag hem och försökte ladda om för mitt indoor walking pass som skulle vara kl tre... Sjukt osugen!! Men det var bara att köra!
Så väl hemma igen blev det dusch och mat, resten av dagen och kvällen har jag gjort typ ingenting!! Bara mys i massor med min fina man!

Nu ska jag stendäcka i sängen, godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar