torsdag 20 september 2012

Regn, rusk, åska och frukost på sängen

Godmorgon!

Idag är det vädret som gud glömde ute, det regnar nåt sååå, haglade och åskade förut också. Tur för mig att jag är ledig idag och inte behöver gå utanför dörren än på ett tag :)
Vaknade vid fem när Tobbe gick till gymmet och naturligtvis kunde jag inte somna om... Istället blev det en frukost i sängen framför tv:n, helt underbart!

Är sjukt trött i kroppen efter gårdagens pass med Magnus.... Vi va tre stycken som körde, jag, Magnus och en kille till. Vi alla tre skulle köra två WODar men den andra WODen var det bara jag och Magnus kvar, haha!! Sjukt tungt! Hoppas bara mina ben och resten av kroppen klarar av mitt BP pass ikväll...just nu känns det nämligen tungt att bara ta sig upp ur sängen...

Igår gick jag till vårdcentralen med min haka eftersom Steff tyckte jag skulle göra det. Läkaren trodde att det var en allergisk reaktion och jag fick en kortisonsalva. Den har faktiskt hjälpt och det röda har minskat en hel del!! Hipp hurra!!

Nu ska jag nog gå upp och städa lite här hemma, i eftermiddag ska jag hjälpa Steff i den nya lokalen som dom har invigning i den 1/10 och ikväll är det som sagt BP med ny release!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar