måndag 3 september 2012

Kort-måndag

Så är det måndag igen! Ny vecka och ny kurs i skolan. Det var kortdag idag, bra till tolv. Tur det för det var fan den tråkigaste föreläsaren på länge!! Eller så var det för att ämnet var otroligt ointressant...
Efter skolan åkte jag förbi MM´s och köpte lite proteiner och sånt, riktigt skönt med lite andra smaker än det vi har haft det sista. Man tröttnar ju lite lätt ;)
Nu sitter jag i soffan och försöker bestämma mig för vad jag vill träna idag, antingen blir det challenge eller en annan träning. Sjukt jobbigt när jag inte vet vad jag ska göra! Vilket stort problem eller? ;) Måndagar är ändå den enda dagen i veckan som jag kan välja precis vad jag vill, de andra dagarna är ju redan uppbokade från denna veckan och ett tag framåt.
Det återstå att se! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar