onsdag 19 september 2012

Min röda haka :(

Sitter på Centrumpraktiken och väntar på att få komma in så dom kan kolla på min haka. Den och en bit på näsan precis mellan ögonen är helt röda, fjällar och är torr på huden.
Det började i söndags på instruktörsdagen med att det sved och var rött, men då trodde jag det var av att jag varit svettig ett tag och att huden var torr och irriterad av det. Men när det senare på kvällen fortfarande inte försvunnit förstod jag ju att det var något fel.. Känns ungefär som om jag har bränt mig rejält, det svider och jag är stel och torr i huden, inte alls skönt!! Sen att jag ser ut som rabies gör ju inte saken roligare.. :(
Träffade både Steff och Bella igår och båda tyckte jag skulle kolla upp det, dom båda trodde att det var någon typ av allergisk reaktion.

Må det försvinna fort och aldrig mer komma tillbaka så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar