söndag 6 december 2009

Andra advent

Då är denna helgen till sitt slut...Det är söndag och klockan är 21:17 den 6:e december 2009, andra advent.

Helgen har varit fin trots en envis förkylning! Igår var det Fitnessfestivalen med kvartaler i Body-Pump. Jag och Therese kände oss inte helt bra så vi hoppade över själva passet på morgonen och åkte in lite senare med Jonke och Seth. Gick runt och tittade lite och mötte upp Helena och Maria. Tycker inte att Fitnessfestivalen är något speciellt, men är man ute efter kosttillskott så kan man nog spara in lite på bra erbjudanden.
Senare på kvällen hade vi "Qvinnomiddag" hemma hos Therese. Det blev en lugn och trevlig kväll med god mat och en massa Qvinnosnack! Underbart! :)



Starka Qvinnor på Fitnessfestivalen



Idag var jag pigg o gla när jag vaknade så det blev till att bege sig till IKEA för att köpa resten av min gaderob. Äntligen kan jag börja få iordning lite här hemma. Än är det en bit tills jag är färdig och nöjd, men en stor fin gaderob blir ju alla glada av, eller hur?? Det är bara den lilla detaljen att den ska byggas ihop också, ha ha!

Har även hunnit med att gå på kvartalen för RPM på Sportlife Backaplan idag. Snorig och full av nysar lyckades jag ta mig igenom passet, faktiskt skönt att få svettas lite! Vet inte riktigt vad jag tycker om det nya passet ännu, men några bra låtar är det allt. Det är som vanligt för mig att det tar några gånger innan jag kan avgöra vad jag tycker om ett nytt program, ibland växer det och ibland tröttnar man direkt....





Trevlig andra advent på er alla!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar