fredag 4 december 2009

Fredagsmys!

Då är det fredag igen, veckorna går sååå fort!! Har blivit sjuk igen, förkyld, ont i halsen och ont i huvudet. Är ganska trött på att vara sjuk... Fick byta bort mitt RPM pass idag, känns så tråkigt när jag har varit borta så mycket det sista. Men det är bara att bryta ihop och komma igen!

Nästa fredag ska det vara lusse-RPM, kommer bli grymt kul! Vad inte deltagarna vet om(om det inte är någon som läser här vill säga) är att det när passet är slut kommer det komma in ett luciatåg i salen! Om jag hinner tänkte jag fjäska lite med mina deltagare och baka lussekatter till passet, men får se om tiden räcker till ...

Imorgon är det Fitnessfestivalen på Svenska Mässan, med kvartaler för Body-Pump. Senare på kvällen blir det middag med dom underbara Qvinnorna!

Nu blir det fredagsmys med lite godis, pepsi och Idol på tv!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar