lördag 12 december 2009

Lördagskväll, hundvakt och gaderobsbygge!

Ännu en lugn helg blir det, skönt!
Igår var jag hemma hos Helena och kollade på Idolfinalen och käkade lite kladdkaka. Hade haft ont i magen sedan efter lunch så när jag hade ätit lite kladdkaka så fick jag jäkligt ont i magen så jag var tvungen att åka hem. Så tråkigt när man har sett fram emot en myskväll!! Missade finalen men läste idag att Erik hade vunnit.

Idag har är vi hundvakt åt Liza och Dannes lille Bagheera, en litet yrväder som ser ut som en liten isbjörn! Han och Ronja busar hela tiden och Ronja får inte vara ifred en sekund...
Håller även på att montera upp min stora gaderob, ska bli så skönt att få den färdig så jag kan få lite ordning här hemma!!

Nu ska jag försöka äta en liten macka, eftersom min mat idag har bestått av blåbärssoppa och lite chokladpudding. Hoppas hoppas att min mage inte bråkar!


Bagheera

2 kommentarer:

  1. Åååh, visste inte att du hade en blogg !!!
    GÖÖTT!!
    puss!

    SvaraRadera
  2. Haha! Nä den e inte så gammal! :)

    Puss!

    SvaraRadera