torsdag 24 december 2009

God Jul!!

Då är julgröten intagen och julmaten uppäten...ligger och jäser i soffan hemma hos mamma och pappa, kollar lite på tv samtidigt som jag försöker hålla mig vaken. Julafton är en dag då jag inte gör mycket mer än äter, slappar framför tv:n och umgås med min familj och mina katter. Precis en sån dag man behöver!! Imorse fick jag julklappar av Jonke, en huvudmassage-grej, en kalender för 2010, en bok(Liam Norbergs Insidan) och WiiFit! Det var fiina klappar det :) Tack!
Av mig fick Jonke två nätter på St Jörgens Spa den 8-10 januari med sparitualer, trerätters middag, frukostbuffé och allt annat som ingår. Man får ju vara lite smart och köpa någor som man själv har nytta av, hi hi! Det kostade en slant, men det kommer det förhoppningsvis vara värt!!
Nu återstår det bara att se om tomten kommer hit också....beror på hur snäll jag har varit under året...

Igår var jag hos H som har hamnat på sjukhus med lite julklappar. Hon såg riktigt pigg o fräsch ut så idag fick hon komma hem, äntligen!! Nu får man verkligen hoppas att hon håller sig frisk i magen i fortsättningen, det är hon värd!

Senare var vi hemma hos Rebecka på uppersittarkväll, spelade Bingolotto och drack glögg. Det var mysigt men alla var sååå trötta så vi gick hem när klockan blev nästan elva.



Blomsterbudet som jag väntade på hade en blomma med sig från min nya chef :)



Har man varit snäll dyker nog Tomten upp.....


GOD JUL !!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar